tirsdag 5. januar 2010

SKI

I år har snøen virkelig lagt seg og jeg leser i avisene at skisalget har nådd til himmels. Jeg må gå til innkjøp av ski, da de jeg en gang hadde forlengst er kastet. Ikke var de noe gode å kjøre med heller. De gikk for fort nedover og for seint oppover! Jeg vil ha gode turski for preparerte løyper, litt brede og stødige og støvler med god støtte til anklene. De må selvsagt være smørefrie og jeg må kunne avpasse farten etter forholdene. Når jeg nå får meg helårshytte som selvsagt skal tas i bruk om vinteren så vel som resten av året, må jeg ha ski. Gode ski.Hvem kan hjelpe meg med dette tro?

1 kommentar:

  1. Fin blogg, masse fine bilder... har ikke så mye tips om ski, men det er vel like greit å vente til salget på ski begynner litt nærmere påske

    SvarSlett