mandag 24. oktober 2011

Gøy å se

Det er kjekt å se framgangen i prosjektet.
I helgen var jeg oppom hytta for å se hvor langt de NÅ var kommet. Det var kommet inn vinduer mange steder og de store terrassedørene og det store vinduet i fronten var på plass. Det var en lettelse å se at dette var på plass uten at jeg har hørt noe om uhell og vanskeligheter :-)

Fredagen da jeg kjørte forbi på vei til Ullensvang og Røde Kors kurs, var det regn og tåke og det begynte å bli mørkt, så jeg måtte ta turen opp igjen søndagen i strålende sol på vei tilbake til Stavanger.

Det var ikke mulig for meg å komme inn i hytta, men en titt inn vinduene viser ei lita hytte! De er begynt på romindelingen, så et lite inntrykk fikk jeg. Likevel - dette blir bra!

Bilder kommer.

Neste helg er det sperreskål for byggefolkene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar