onsdag 27. juli 2011

Klar - ferdig - gå!

I dag ble jeg glad.
Da det ikke var søkt om igangsettingstillatelse til kommunen fra arkitektens side, og jeg ikke hadde søkt om sanitærabonnement, ble det noen heftige telefoner att og fram.

Arkitektkontoret ved Knut snudde seg rundt mellom to ferier og sendte søknaden om igangsettingstillatelse allerede søndag kveld, og mandag sendte jeg søknad om sanitærabonnement. En telefon til kommunen mandag fortalte at "alle" var på ferie. Men i dag onsdag tok jeg en ny telefon til saksbehandler Røneid - og tenke seg til - etter et par timer ringer Røneid tilbake og forteller at alt er klart og lovlig til å sette i gang. Hurra for Odda kommune som svinger seg raskt rundt.

Nå har jeg ringt og fortalt det glade budskap til grunnarbeider Gunnar, byggmester Arne og sagbruker Hallstein. Lysten på hytte er ikke blitt mindre i løpet av dagen!

Hvis nå Gunnar starter med min tomt først (han lovet at først til mølla først får malt, og nå var jeg før et annet firma som også skal sette i gang bygging av flere hytter), så er Arne klar til å begynne så snart Gunnar har gjort seg ferdig.

 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar