lørdag 3. mars 2012

Bare et par uker igjen

Nå er det bare et par uker til jeg flytter inn i Smalhans. Jeg gleder meg veldig, og har startet nedpakking fra boden. Det blir et lite flyttelass som skal avgårde. Uansett hvor liten hytta er, så trenges det både kjøkkenting, senger, bord og stoler med mer. Noe nytt og noe gammelt.





Arild og Frank hjelper til med flyttingen. Jeg har bestilt kranebil til å løfte opp fra nedsiden av hytten opp til terrassedør. Det skulle gjøre det enkelt med hensyn til bæring av tunge ting, slikt som madrasser, vaskemaskin, oppvaskmaskin, komfyr og lignende.

Neste helg reiser jeg opp for å vaske ut av hytta. Det trenges sikkert etter alt byggestøv fra gulv til toppen av mønet.

Kjøkkenet er forhåpentlig på plass. Snekker måtte få tilsendt ny benkeplate for den som var levert var skjev. To skap måtte ombyges av en eller annen grunn, og jeg må kjøpe nye fliser til å ha over benkeplate og overskap. Tar det aldri slutt på flisekjøp og flisebæring. Det blir vel min forbannelse!

På badet hadde de levert skapdører med glass i stedet for speil! Hvem er det som tenker? Det siste jeg vil se er vel rotet i skapet, og det kan sikkert være høyst nyttig å se se i speilet av og til. Hvilket det skulle være i skapdørene over vasken - speil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar